Wypad pod namiot [video]

To był naprawdę świetny pomysł. Ania przywiozła namiot z Polski. Wystarczyły nam dwa wolne dni, tuż po pierwszych egzaminach i na chwilę przed kolejnymi. Dopisała pogoda, było gorąco, nie mogliśmy więc odpuścić.

Z Lizbony pojechaliśmy pociągiem do Sintry, gdzie wsiedliśmy w autobus 403 w kierunku Cascais. Wysiedliśmy na przystanku Almoçageme. Stamtąd pieszo przeszliśmy 3 km w stronę pięknej, dość szerokiej plaży Adraga, którą otaczały skaliste klify. W nich odnaleźliśmy ciemne, mroczne jaskinie. Przez cały dzień pozwalaliśmy by słońce przypalało nasze już zbrązowiałe ramiona. Tuż przed zachodem słońca ruszyliśmy w stronę Cabo da Roca, w pobliżu którego znajduje się nasz cel na kolejny dzień – plaża Ursa. Zanim jednak kolejny dzień opalania… Najciekawszy element wycieczki. Namiot’owanie. Niemal w połowie drogi z Adragi na Ursę znaleźliśmy starą, opuszczoną przyczepę kempingową, wokół której rozpościerał się widok na ocean, a w oddali świeciła latarnia z przylądka Cabo da Roca. Tam też rozbiliśmy nasz namiot, piwkowaliśmy, oglądaliśmy zachód słońca… a po zmierzchu zaskakiwały nas wszędobylskie świetliki. Podziwialiśmy także gwiazdy, jaśniej święcące niż gdzie indziej! Następny dzień poszedł zgodnie z planem! Przedpołudnie wśród nudystów na Ursie, wspinaczka na Cabo da Roca – skąd autobusem 403 dojechaliśmy do Cascais, a potem pociągiem do Lizbony! Było pięknie, było miło, było tak wakacyjnie… Zresztą zobaczcie kilka zdjęć i filmik zmontowany przez Anię!

(zdjęcia można powiększać, klikając na nie)

7 Comments Add yours

1. Anonim pisze:

zajebisty wypad zazdro – to ja Twoj brat 🙂

2. Monia pisze:

Bosko

3. mam pisze:

Po minach widac,ze sie podopalo :),kazdy z uczestnikow szczesliwy.A woda ciepla?