PolakPotrafi – wydać książkę

Tym razem to nie Maks Kolonko. To także nie mój pomysł. Tym razem książkę odkrywającą Amerykę chce wydać moja koleżanka poznana właśnie w Sun Valley, gdzie spędziłem wakacje, od których zaczęła się cała przygoda z blogiem Sunny Days Valley. Tak na prawdę, to o tym miejscu bloga pierwsza prowadziła ona, od kilku lat… Potem przyjechałem ja, i nie mogłem się powstrzymać… zacząłem robić to co ona. Teraz ona, Justyna, chce wydać książkę. A Ty możesz jej pomóc i kupić tę książkę – tak, papierową wersję, kilkadziesiąt stron dobrych historii łączących dwa oblicza Ameryki „…z jednej strony wielki świat kariery, sukcesu i pieniędzy, a z drugiej spokojne podróże w głąb dzikiej, pięknej i barwnie opisanej przyrody, z dala od amerykańskiej cywilizacji…„.

UWAGA! TUTAJ CZYTAJ: Jeżeli założymy teraz 30 zł (lub więcej) i kupimy książkę, Justyna będzie mogła ją w październiku wydać. Projekt jest całkowicie bezpieczny, tzn. wpłacasz 30 zł i czekasz aż przyjdzie do Ciebie książka (tuż po jej publikacji zostaniesz poproszony mailem o podanie adresu do wysyłki) LUB, jeżeli będzie zbyt mało chętnych i nie uzbieramy potrzebnej kwoty w wyznaczanym terminie (tj. do 12 czerwca 2016!) – dostaniesz całkowity zwrot wpłaconej kwoty.

Kilka słów o książce, aby wiedzieć w co się inwestuje…

Część I to opis pracy w pięknej, górskiej okolicy, w jednym z najbardziej znanych ośrodków wypoczynkowych, gdzie przyjeżdżają ci, którzy spełnili swój American  Dream, ikony sukcesu prosto z Hollywood i Doliny Krzemowej. To zanurzenie się w innej kulturze, praca z wymagającymi klientami, odkrywanie Ameryki i zderzenie z „wielkim światem”. Część II stanowi reportaż z wielotygodniowej podróży po zachodnim wybrzeżu USA, Hawajach i Nowym Jorku. Autorka dociera w miejsca nieznane turystom – malownicze, dzikie góry Montany, mury college’u, gdzie odkrywa tajemnice studenckich bractw, w egzotyczne zakątki hawajskiej wyspy Oahu, ale także do willi na obrzeżach Los Angeles, kasyna w Las Vegas i na taneczne parkiety w Hollywood i na Broadwayu. Podczas podróży poznaje cały przekrój amerykańskiego społeczeństwa – od milionerów i celebrytów poprzez uczniów, studentów, aż po samotnych staruszków i bezdomnych. W drodze towarzyszy jej zaprzyjaźniony Amerykanin oraz polscy przyjaciele z dzieciństwa autorki. Dzięki temu polsko-amerykańskie różnice kulturowe zostają obnażone do granic możliwości.

Ja już to zaufałem! TUTAJ. Zróbcie to także i Wy… Oto szybka instrukcja. Zakup książki zajął mi 60 sekund. Wybrałem opcję 30zł i więcej, jednak jeżeli tylko Twoje oszczędności pozwolą Ci pomóc więcej, nie wahaj się!

123456

Link do opisu projektu, jeszcze raz… Tam znajdziesz odpowiedź na pytania – dlaczego crowdfunding, dlaczego tyle kosztuje wydanie książki, co jeśli uzbieramy więcej, jakie możesz otrzymać inne nagrody niż książkę. Tam też znajdziesz fragmenty książki, video i więcej informacji o Justynie! Dajcie znać komu pomysł się podoba.

One Comment Add yours

  1. mam pisze:

    Ciekawy pomysl,zycze powodzenia 🙂

    Lubię to

Skomentuj

