Feliz Páscoa!

To moje pierwsze Święta Wielkanocne, których nie spędzam z najbliższymi w pięknym, spokojnym i prawdziwie rodzinnym Chełmie. Oczywiście, jest mi trochę smutno, ale to był mój wybór – postanowiłem wykorzystać ten czas na zwiedzanie Portugalii. Zanim jednak opiszę co robiłem i wstawię zdjęcia, chcę życzyć Wam wszystkim, a w szczególności rodzinie, przyjaciołom i znajomym – CIEPŁYCH ŚWIĄT i WESOŁEGO ALLELUJA! Niech to co się właśnie zaczyna, przyniesie Wam radość! Po prostu, Feliz  Páscoa!

IMG_2789

One Comment Add yours

  1. mam pisze:

    Tez tesknie 🙂

    Lubię

Skomentuj

