25.

25. Kurczę, szybko minęło. Kilka dni temu zastanawiałem się nad listą rzeczy, z których zrobienia jestem dumny. Wypisałem nawet kilka, ale tak szybko jak je spisałem, jeszcze szybciej je skasowałem. Nie wypada mi się tutaj, aż tak uzewnętrzniać czy pokazywać z ‚selfish’ strony.

Ok, do rzeczy. Za te 25 lat, które były dla mnie momentami bardzo intensywne, czasami trudne, zdecydowanie częściej jednak bardzo szczęśliwe chcę podziękować rodzicom i bratu. Wiem, że bywam nieznośny, a mimo wszystko wciąż mamy super relacje – to jest niesamowite. A przyjaciołom, z którymi zwiedzam świat dziękuję za ostatnie kilka lub kilkanaście lat. Oby tak dalej, bym zgodnie z życzeniami – za kolejne 25 lat miał w głowie miliony wspomnień!

Ps: Kto się spóźnił z życzeniami, od teraz przyjmuję je tylko w komentarzach niżej. Tak, tak, chcę podbić oglądalność bloga.

Zdjęcie 19.02.2016, 18 20 01

Oh, I’m so mad I’m getting old

Zdjęcie 19.02.2016, 21 49 00

18 Comments Add yours

  1. Dasz pisze:

    :* najlepszego Kiciasku.
    Wróć, to znajdę dla Ciebie nawet amerykańskie borówki i tym razem nie spierniczę przepisu na krem.

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      Zawsze liczy się gest! Ciasto w flagę amerykańską było odjazdowe! 🙂 dz!

      Polubienie

  2. Jarzi pisze:

    Naaaajlepszego! I nie zapomnij nigdy o dużej porcji Jarzynek!

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      ok, jutro pizza i same warzywka 😛 dzięki!

      Polubienie

  3. Magda pisze:

    Sto lat Karol! Spełnienia wszystkich marzeń, kolejnych cudnych podróży! Buziaki :*

    Polubione przez 1 osoba

  4. Happy-hearted pisze:

    Karol, życzę Ci byś w podróży i codzienności odkrywał niezwykłe miejsca, by bliskie osoby zawsze były blisko (sercem, jeśli nie kilometrami), przyjaźni na lata, by Twój promienny uśmiech zawsze gościł na twarzy, a także marzeń wielkich i odwagi by je spełniać! 🙂

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      dziękuję! 🙂

      Polubienie

  5. aśka pisze:

    ćwierć wieku! 😀 Wszystkiego najlepszego i zawsze samej pozytywnej energii! :*

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      to tak poważnie brzmi… 😀

      Polubienie

  6. mam pisze:

    Tez nie moge w to uwierzyc,ze juz 25 🙂

    Polubienie

  7. Malgorzata pisze:

    100 lat

    Polubienie

  8. Wolves On Road pisze:

    Stówka 😉

    Polubione przez 1 osoba

  9. Anonim pisze:

    A ja ci życzę, żeby kolejne „ćwierćwieczki” były równie szalone i szczęśliwe jak ten pierwszy:-) spełnienia marzeń Karol – bo na pewno masz ich tam jeszcze sporo na swoich listach;-)

    Polubienie

  10. Anonim pisze:

    a ten anonim to ja – wspomnienie z liceum – aneta h.:-)

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      dziękuję! na krótkiej liście sukcesów, chciałem umieścić moją Herbertowską karę 😛

      Polubienie

  11. Anonim pisze:

    Wszystkiego wspaniałego Karol,radości z życia,dużo uśmiechu i wszelkiej pomyślności!

    Polubienie

  12. Anonim pisze:

    Powyższe życzenia od sąsiadki Marty

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      dziękuję! 🙂

      Polubienie

Skomentuj

