Muzyczne hity – edycja Lizbona

Dziś trochę rozrywki. Przygotowałem zestawienie piosenek ostatnio popularnych w Lizbonie. Po wykluczeniu Adele, Justina Bibera i całej reszty anglojęzycznych wykonawców – niewiele pasowało do tego, co dziś chciałem Wam przedstawić. Poniżej krótka hit-lista piosenek, które śpiewane są w języku portugalskim… Mam prośbę, wybierzcie jedną z nich i dajcie znać w komentarzu, która według Was jest najlepsza. Indzoj.

1. Dengaz feat. Matay – Dizer Que Não

2. Nelson Freitas – Miúda Linda

3. D.A.M.A – NÃO FAÇO QUESTÃO ft. Gabriel o Pensador

4. ÁTOA – Distância

5. AGIR – COMO ELA É BELA

6. Agir – Parte-me o Pescoço

7. D.A.M.A – NÃO DÁ

Spodobała się któraś piosenka? Dajcie znać… Zapraszam też na moją hit-listę z września, gdzie wybrałem przeboje Work&Travel 2015!

3 Comments Add yours

  1. mam pisze:

    zdecydowanie D.A.M.A utwor 7 z listy i 3, a poniej Agi utwor 6 z listy 🙂

    Lubię to

  2. Magda pisze:

    5 i 7 dobre! Podoba mi się pomysł z zestawieniem!:)

    Lubię to

  3. Monia pisze:

    Najfajniejsza Linda – dwójka, bo buja i jest taka latynoska, najbardziej mi wpadła w ucho, to chyba taka typowa kizomba;), siódemka też ładna.;)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

