Skrót

Kończą się moje dni jako pracownika SPA w Sun Valley. I bardzo dobrze, bo przede mną najważniejsza część programu Work&Travel – zwiedzanie. Plan, o którym pisałem na bogu uległ zmianie, wydłużył się do 33 dni!

Zanim jednak podróże, przez ostatnie tygodnie w SV potrzebowano pracowników na różnych stanowiskach. Zgadnijcie jaką fuchę złapałem? Ja, łasuch słodyczy… przez kilka dni pracowałem w „Chocolate Foundry” – miejscu, gdzie czekolada płynie strumieniami. Tam oprócz samej sprzedaży wszelkich słodyczy musiałem je przygotowywać (tj. oblewać czekoladą, posypywać m&m’sami, pakować itp.). Oczywiście jako dobry sprzedawca powinienem znać towar. Jadłem do obrzydzenia. Kuba w tym czasie pracował w pobliskiej lodziarni. Miałem więc także dostęp do pysznych szejków i tony lodów! Szkoda, że dopiero teraz.

IMG_2988

IMG_2906

IMG_2954

W niedawno otwartym browarze Warfield w Ketchum próbowałem do zamówionych czipsów i frytek – dipa z chmielu. Ciekawy smak. Poza tym przyjemne miejsce na wieczór ze znajomymi.

IMG_3022

W ostatni czasie wygrałem dwa konkursy fotograficzne. Jeden zdjęciem ze wspinaczki na Proctor Mt w Idaho. Konkurs organizował sponsor (sprawuje opiekę nad uczestnikami W&T). Nagrodę iPoda już odebrałem. W komentarzach ZOSTAWCIE wasze ulubione albumy do przesłuchania (proszę!). Drugi konkurs przygotowywała firma Elbrus. Niespodzianka została wysłana do Polski.

IMG_3155

Dwa dni temu spędziłem jedną z najprzyjemniejszych godzin w SPA. Szarpnąłem się na masaż. Przez chwilę dziwnie się czułem jako gość w miejscu, w którym pracuję. Jednak było naprawdę warto! Takie masaże powinny rozpoczynać każdy mój dzień.

Wczoraj, w przedostatni wolny od pracy dzień, oprócz sauny, basenu, kręgli, kina i minigolfa zagrałem w nową odmianę „golfa” – discgolf. W ogromnym parku wraz z dwójką znajomych rzucałem krążkiem frisbee (flying disc). Podobnie jak w minigolfie, mamy tutaj 18 stacji (koszów), do których jak najmniejszą ilością rzutów mamy trafić. Pokonał mnie Carlos, grający w to od kilku lat.

IMG_2971

IMG_3127

IMG_3141

IMG_3132

IMG_3138

Dziś szlifuję naszą trasę podróży, rezerwuję hotele i przewodników. Ostatecznie w ponad tygodniowo dłuższej wycieczce, zamierzamy odwiedzić: Salt Lake City, Salt Lake, Arches National Park, Monument Balley, Horshoe, Antelope Canyon, Grand Canyon Colorado, Zaporę Hoovere, Las Vegas (tą trasę pokonamy z Mateuszem i Anią). Następnie sami odwiedzimy LV, Joshua Tree NP., Palm Springs, San Diego, La Jolla (SD), PN Channel Islan, Los Angeles, gdzie ma dołączyć Kornelia. Z nią dalej: LA, Santa Parbara, San Luise Obispo, Hearst Castle, Big Sur, Monterey, Santa Cruz, San Francisco, Napa Valley (winko), Yosemite NP., Sequoia&Kings Canyon, Dolina Śmierci I powrót do Las Vegas. Stąd samolotem do Nowego Jorku i Waszyngtonu na 10 dni. Juhu, dużo! Poniżej mapki dla ułatwienia. Obstawiam, że teraz wpisy będą mniej regularne ze względu na brak Internetu oraz czasu. Niemniej jednak śledźcie funpage na facebooku Sunny Days’ Valley.

Pierwsza część
Pierwsza część
Druga  część
Druga część
Trzecia  część
Trzecia część

Wynająłem też mieszkanie w Lizbonie na przyszły rok. Kto obiecał, że mnie odwiedzi – niech kupuje bilety! Ah, przestałem się golić (w końcu) i byłem u fryzjera! Ps: Pamiętajcie o tytułach waszych albumów muzycznych.

6 Comments Add yours

  1. BRAT pisze:

    o kurde troche bedzie zwiedzania, zazdroszcze, tyle miejsc, My z Laura jak bylismy w Grecji to w dwa dni objechalismy tylko wszystkie plaze na poludniowej czesci wyspy Korfu, a co dopiero zwiedzac 33 dni wszystkie najwazniejsze miasta w USA. PZDR
    Wez sobie sprawdz takich wykonawcow : Andy Grammer, Lost Frequencies, Rachel Platten, The Weeknd, Eskobar, James Bay, The Avener, Lena, Stealers Wheel… itd 🙂

    Polubienie

    1. Karol pisze:

      dzięki za wykonawców!

      Polubienie

  2. Hols pisze:

    Zazdro wam!! Czekam na was w Lizbonie, bez magnesów nie wpuszczę do mieszkania:P

    Polubienie

  3. mam pisze:

    Czasami to szczescie sie do Ciebie usmiecha:)Mysle o pracy przy slodkosciach.Az slinka leci patrzac na zdjecia.
    Wiem,ze w planowaniu jestes dobry,to nie martwie sie,ze cos pojdzie nie tak.

    Polubienie

  4. Ewelina pisze:

    Wow, naprawdę dużo!!! Tyle w samochodzie to bym nie wytrzymała, powodzenia! 🙂

    Polubienie

Skomentuj

