Whisky z colą

Pisałem, że w resorcie panuje ogólny zakaz spożywania alkoholu przez pracowników. Wyjątkiem są restauracje, kiedy zmieniasz się w gościa i słono za to zapłacisz. Aby po pracy wypić sobie ze znajomymi piwko można pojechać do Ketchum (5 minut jazdy) lub zastosować kilka mniej legalnych sztuczek w samym Sun Valley.

Przelanie piwa do butelki po jabłkowym soku działa, nawet w TV room’ie, który jest często sprawdzany przez ochroniarzy. Picie whisky z colą (ostatnio próbowałem cynamonowe FireBomb z Dr Pepper! Super połączenie!) w papierowym opakowaniu po coca-coli też przeszło. Jednak najprzyjemniejszy sposób to wyjście z piwem, nawet w jego oryginalnym opakowaniu, na ławeczkę w góry.

Odkryli ją Mateusz z Anią, zabrali mnie na nią na początku programu Work and Travel i od razu została okrzyknięta najlepszą miejscówką na procentowy relaks. Tak zostało. Ławeczka znajduje się po drugiej stronie głównej ulicy, na niewielkim wzniesieniu. Tam rozciąga się widok na Bald Mt., Dollar Mt oraz cały resort. Sama okolica naprawdę pozwala odpocząć, odetchnąć i nawet się wyciszyć. Lubię tam przebywać w szczególności tuż przed zachodem słońca, kiedy dalekie, majestatyczne góry oświetlone są na złoty kolor. Po prostu pocztówkowy krajobraz.

Ah muszę wtrącić małą dygresję dotycząca pocztówek… W resorcie powinno się pomyśleć nad zmianą fotografa (oto jestem!) i grafika, którzy przygotowywali pocztówki sprzedawane w najbliższej okolicy. Jednym zdaniem – ciężko tutaj znaleźć ładną pocztówkę! Każda jedna wygląda, jakby była drukowana 20 lat temu, kiedy styl był zdecydowanie inny. Z tego powodu przepraszam znajomych, którym zdecydowałem się wysłać pocztówkę z miejsca, gdzie pracuję. Wybaczcie i uwierzcie, że mój gust podpowiadał mi, abym zrezygnował z tej niespodzianki dla Was.

Wracając do ławeczki, relaksując się tam niejednokrotnie spotkałem sarny, wiewiórki oraz wiele, wiele ptaków! Czysta natura, prosto z gór! Polecam zarówno wielbicielom odpoczynku przy piwie, jak i miłośnikom fauny oraz flory. Czekam na komentarze.

3 Comments Add yours

  1. Przemek pisze:

    Pocztówka bardzo nam się podoba! Ale twoje fotki na tej stornie są zdecydowanie ładniejsze 😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. mam pisze:

    nasza kartka tez ladna:)

    Lubię to

Skomentuj

