MiniDołek.

Można pływać na basenie, siedzieć w jacuzzi, jeździć na rowerze, relaksować się w saunie, jeździć konno, strzelać, grać w bilarda, kręgle czy tenisa. Można też spotkać jelenie, biegnące wprost na ciebie. I to wszystko podczas darmowej gry w golfa.

Pełnowymiarowe, 18-dołkowe pole golfowe Sun Valley jest, według rankingu amerykańskich klubów golfowych, sklasyfikowane na 75 miejscu najlepszych pól golfowych Ameryki Północnej. Uczestnicy programu Work&Travel mogą zagrać tutaj za darmo. Skorzystałem z tej okazji nie raz.

Dużo bardziej od klasycznego golfa spodobała mi się jednak gra w minigolfa, która zresztą prawdopodobnie była pierwowzorem „klasyka”. Większa interakcja z przeciwnikami, zabawa, a brak umiejętności nie jest przeszkodą. Muszę przyznać, że pierwszy raz grałem w minigolfa wiele lat temu podczas rodzinnego wyjazdu do Tunezji i wtedy nie sprawiło mi to tak wiele radości jak tu, w Sun Valley.

Sun Valley Golf Club

Podczas dzisiejszej rozgrywki nagle z lasu wybiegły dwie młode sarny. Pędziły wprost na mnie. Byłem lekko przestraszony. Kiedy zmieniły kierunek biegu, tuż przede mną, zgadnijcie co zrobiłem? Tak, wyciągnąłem iPhona z kieszeni i wycelowałem w rozpędzone zwierzaki, by zrobić im zdjęcie. Oto efekt.

Na koniec samojebka w lustrze na środku pola golfowego. Jeszcze nie wiemy dlaczego tam stało.

2 Comments Add yours

  1. mam pisze:

    inny swiat,nie tylko bogacze moga korzystac z luksusu:)

    Lubię

  2. Kierowniczka1p pisze:

    Ale wam dobrze… 🙂

    Lubię

Skomentuj

