Off

To była spontaniczna wyprawa w góry. Miało być wejście na Sun Peak, lecz nie odnaleźliśmy wejścia na szlak. Postanowiliśmy przejść trochę ponad 4 mile pętlą White Clouds (zaznaczyłem na mapie czerwoną kreską) wokół pola golfowego. Tak spędziłem przedpołudnie mojego off’a (dnia wolnego od pracy). Dwugodzinne spacery w góry to kolejna z darmowych atrakcji, z których uczestnicy Work&Travel w Sun Valley mogą korzystać do woli!

Pokonany szlak. White Clouds Loop. Sun Valley.
Pokonany szlak. White Clouds Loop. Sun Valley.

Agnieszka, Marcin i ja.
Agnieszka, Marcin i ja.

3 Comments Add yours

  1. MONIA pisze:

    PIĘKNIE.<3

    Lubię to

  2. Lefi4 pisze:

    Very nice photos! 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. mam pisze:

    zazdroszcze wspanialych widokow

    Lubię to

Skomentuj

