Zaczynamy!

Co prawda ponad twa tygodnie temu dotarłem na miejsce i powoli zadomawiam się w Sun Valley w stanie Idaho, USA – jednak dopiero dziś znalazłem chwilę, aby rozpocząć tworzenie tej strony. Przyjechałem tu w ramach projektu Work and Travel.

Studiuję geoturystykę na AGH. Lubię podróże. Fotografuję. Kolejność dowolna. Tak określiłbym siebie w trzech zdaniach. Jestem Karol. To dla tej nielicznej części, która trafiła na tego bloga przez przypadek. Znajomi, którzy znaleźli się tutaj z mojego polecenia – zapewne potwierdzą te trzy zdania, które o sobie stworzyłem. Potwierdzą?

samolot
W tle – trzeci, ostatni – samolot, którym dotarłem wraz z Kubą do stanu USA, w którym spędzimy kolejne miesiące.
Zacieszony i ogolony. Dlaczego taki? Z pewnością opiszę.
Ucieszony i ogolony. Dlaczego taki? Z pewnością opiszę.

Postanowiłem, że podzielę się tutaj swoimi wrażeniami, przemyśleniami z pobytu w USA, a później może i z innych wojaży po świecie. Pomoc w prowadzeniu Sunny Days Valley (SDV) zaoferował Kuba, liczę też na jego filmiki! Tych, którzy są zainteresowani byciem na bieżąco – proszę o polubienie fanpage na fb. Obiecuję, że nie będzie spamu. W następnej notce z pewnością o moim pierwszym szoku, tuż po wylądowaniu w Ameryce.

2 Comments Add yours

  1. powołanie pisze:

    Jest w Tobie coś, czego nie umiem określić! To coś w rodzaju pewnego daru…
    Jesteś taki naturalny, prosty, prawdziwy!
    Cieszę się, że się tu znalazłam! Inspirujesz!

    Lubię to

    1. Karol pisze:

      Dzięki! 🙂

      Lubię to

Skomentuj

